Elyen

December 29, 2016 § Leave a comment

Sa kabaga sa bungbong sa taas nga building,
usahay malimot ko nga duol mis langit.
Naigking ko pagkadungog sa dalugdog;
Pila naman tawn ko ka-oras diri naglingkod?

Akong gutom raba, mutultol na og lunchtime.
Akong ihi, magtimaan na og break.
Ang kahayag sa akong damgo, naggikan nalang sa screen.

Nihilak
daw ang langit. Nabati kini sa akong aping.
Ug ako, mangihi kada saisenta minutos,
naghinaot nga di ko malimot
nga ako tawo.

Tagged: , , , ,

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Elyen at Ink-onstipated.

meta

